wtorek, 13 października 2015

Targi Warszawa 2015

26 Wrzesnia-  Międzynarodowe Targi Kosmetyki, Beauty & Spa- miałam przyjemność w nich uczestniczyć :)

To ja w drodze- lecę! pędzę !




To nie była moja pierwsza wizyta na targach ;) Wybieram się tam dwa razy w roku (w mairę mozliwości) aby obejrzeć i zakupić profesjonalne kosmetyki, ujrzeć nowinki, wziąć udział w kongresie.

To co zainteresowało mnie na targach to:
1. mnóstwo stoisk o tematyce paznokciowej: żele lakiery, waciki, ozdoby, cekinki, nowości.



2. Nastawienie na eko, nautralne, organiczne, mnóstwo peelingów, kremów, maseł do masażu

3. Stoiska z kosmetykami gabinetowymi, skąd wzięłam próbki do testów :) Jak odkryję jakiś kosmetyk godny polecenia, dam znać :)

4. Spotkanie Jessi Mercedes na stoisku Neo Nail- tutaj spędziłam nawięcej czasu :)




...Odkryłam też cudo jakim jest: mini lapa od Neo Nail <3 Zakochałam się w niej! Ratuje tyłek w podróży! Można ją podłaczyć do laptopa i działać !





Hybryda zastyga w 60sekund :) Przydatna rzecz!

5. Moje zakupy!


6. Bradzo ciekawe wykłady i szkolenia, w których wzięłam udział. Mam głowę pełną pomysłów i jestem GOTOWA DO DZIAŁANIA!



Pozdrawiam JOKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz